Brendiranje je prvi i najvažniji korak u marketingu. Ispravne smjernice za brendiranje definirat će sve o vašem poslovanju, od vaše web stranice do društvenih medija, pa sve do vaših posjetnica i brošura.
Osim što utjelovljuje osobnost vašeg poslovanja, to je prva dodirna točka između vas i vašeg klijenta i daje vašem klijentu ideju o tome što može očekivati od vaše tvrtke.
Ispravne smjernice za brendiranje pokazat će koliko su učinkovite vaše buduće marketinške kampanje i koliko je vaše poslovanje nezaboravno u očima vaše ciljne publike. Naš tim stručnjaka za marketing ovdje je da prouči vašu industriju i konkurenciju kako bi osmislio vrhunski paket brendiranja za vas.
Kreativna rješenja osmišljena da vam pomognu u postizanju savršene digitalne prisutnosti!
Potpuni paket brendiranja mogao bi se sastojati od mnogih faza i rezultata.
Međutim, jedan korak koji se uvijek čini zaboravljen i koji bi čak mogao biti najvažniji korak je istraživanje i strategija iza dizajna.
Logo, paleta boja i mood board brenda mogu biti najupečatljivija i zapanjujuća kolekcija, ali uvijek se morate zapitati čiju pozornost tražimo? Vama bi se logotip mogao svidjeti, ali je li privlačan nekome tko je 10 godina stariji od vas ili nekome 20 godina mlađem? Je li privlačno nekome s potpuno drugačijim životnim iskustvima?
Nakon istraživanja i strategije brendiranja imamo osnovu za dizajn vizualnog identiteta vašeg brenda. Vizualni identitet uključuje sredstva koja uključuju logotip, paletu boja, tipografiju, ikonografiju i smjernice.
Paket brendiranja je skup digitalnih i fizičkih resursa razvijenih za uspostavljanje imidža brenda. Svaka stavka u paketu odražava željeni stil koji spaja imovinu tvrtke i prenosi kohezivnu poruku preko kanala.
Naš dizajnerski tim željan je stvoriti savršen paket materijala za brendiranje za vaše poslovanje. Od tipografskih paketa do paleta boja, sve do vašeg marketinga putem e-pošte i predložaka društvenih medija – kontaktirajte nas da vidite kako vam možemo pomoći!
Naš tim profesionalnih istraživača i tržišnih analitičara duboko istražuje vašu industriju i stvara podatke i uvide koji su apsolutno potrebni za oblikovanje imidža vaše marke.
Sveobuhvatno istraživanje potrebno je za stvaranje savršenog temeljnog identiteta robne marke. Potrebno je odgovoriti na mnoga pitanja prije nego što se prikupi dovoljno informacija za stvaranje dugotrajnog i učinkovitog temeljnog identiteta robne marke.
Naši iskusni pisci izradit će konačnu kopiju koja jasno prenosi smjernice budućim trgovcima i predstavnicima tvrtki. Različite kopije priče i vrijednosti marke također su uključene za dodirne točke tvrtke kao što je web stranica.